Hei alle sammenBærum kommune har varslet at de ønsker å fase ut de oransje sekkene til å levere papir i. Vi vet ikke helt eksakt når dette vil skje. Ordningen…
Torsdag 22. april 2021 blir det gjennomført ordinær generalforsamlig for Nadderudskogen Huseierlag. På grunn av den pågående pandemien Covid-19 vil vi komme tilbake til gjennomføringen av og klokkeslett for…
Styret ønsker dere alle et godt nytt år. Alt godt for 2021.
Hei alle sammenVi minner om at fra klokken 07.00 i morgen tidlig (23.oktober 2020) må det ikke stå biler parkert der hvor containerne skal stå. Dette er 5 steder rundt…
Fellesdugnaden i høst er lørdag den 24. oktober fra klokken 11.00. Det er bestilt containere for hageavfall som plasseres ut på følgende steder fredag 23. oktober. De vil bli stående…
Hei alle sammen. Det blir dugnad lørdag 24. oktober kl. 11.00. Vel møtt! 🙂
Hei alle sammen. Styret vil gå befaring 11.juni fra kl. 18.00 og utover. Vi starter i Øygardveien. Dersom dere ønsker at vi stopper innom dere, send oss en epost om…
Sakspapirer til generalforsamlingen 2020 Revisors beretning Informasjon fra Garasjegruppen. Invitasjon til å delta på den elektroniske avstemmingen er sendt til den enkelte beboers registrerte epostadresse, og man må bruke denne…
Tusen takk til dere som trosset regnet og deltok på dugnadsarbeidet forrige helg! Pølsefesten ble avlyst på grunn av været. Til våren håper vi på flott dugnadsvær, mange deltakere, ny…
Det blir avholdt høstdugnad 19.oktober kl. 11.00. Vel møtt! 🙂
Under kalender ligger styrets og huseierlagets aktiviteter. 🙂
Onsdag 19.juni fra kl. 18.00 vil styret gå befaring i området. Vi vil se på vedlikehold av boligene og fellesområdene. Dersom du ønsker at styret skal stoppe ved din enhet…
Årets vårdugnad, vil som tidligere opplyst, bli lørdag den 4. mai 2019 fra klokken 11.00. Det er bestilt containere for hageavfall som plasseres ut på følgende steder fredag 3. mai:…
Det blir holdt generalforsamling torsdag 25. april Nytt styremedlem: Styret søker nytt styremedlem. Perioden er på 2 år, med startdato fra årets generalforsamling. Dersom du kunne tenke deg og stille til…
Velkommen til dugnad! Lørdag 13. oktober 2018 fra klokken 11.00 Årets høstdugnad vil bli lørdag den 13. oktober 2018 fra klokken 11.00. Det er bestilt containere for hageavfall som plasseres…
Styret i Nadderudskogen Huseierlag gjennomførte befaring av våre uteområder 14.juni 2018. Under befaringen fant vi enkelte forhold beboerne må ta tak i og rette opp. Beskjed vil bli sendt den…
Førstkommende torsdag, 14. juni, fra kl. 18.00 går styret befaring i området. Dersom det er noen som ønsker at vi stopper innom sendes epost til styret innen onsdag. Skriv i…
Minner om at biler skal fjernes innen kl 07.00 imorgen tidlig. Det skal plasseres ut containere i forbindelse med dugnad på lørdag. Dersom biler ikke blir fjernet kan det hindre…
INFOSKRIV Velkommen til dugnad Lørdag 5. mai 2018 fra klokken 11.00 Årets vårdugnad vil bli lørdag den 5. mai 2018 fra klokken 11.00. Det er bestilt containere for hageavfall som…
Det vil bli dugnad lørdag 5. mai 2018 fra kl. 11.00. Vi ber om at alle noterer seg denne datoen. Det kommer nærmere informasjon om dugnaden senere.
Styret søker nytt styremedlem. Perioden er på 2 år, med startdato fra årets generalforsamling. Dersom du kunne tenke deg og stille til valg som styremedlem ber vi om at du kontakter…
Det blir avholdt generalforsamling torsdag 26.april 2018 på Eikeli skole. Vi ber om at saker som ønskes tatt opp på generalforsamling meldes til styret innen 23. mars 2018.
Dette søppelet lå bak søppelkassene i Bankveien 4-6. Når søppelet ble flyttet på kom det mus ut av haugen. Vi ber om at det ikke henstilles søppel på fellesområdene.
Styret skal benytte vaskeriet, så vi ber derfor om ting som er oppbevart her blir fjernet innen fredag 8. desember. På forhånd takk.
Velkommen til dugnad. Årets høstdugnad vil bli lørdag den 14.10.2017 fra klokken 11.00. Det er bestilt containere for hageavfall som plasseres ut på følgende steder fredag 13.10.2017. Mellom garasjene i…
I juni vil alle få nye avfallsbeholdere fra kommunen. Husstandene vil få utdelt en todelt beholder til rest- og matavfall. Bærum kommune kjøper og eier beholderne. Beholderne vil i utgangspunktet…
Styrets leder: Ragnhild Eek Øvrige styremedlemmer: Torbjørn Severinsen, Bernt Larsen, Sverre Harvei, Benedicte Bjordal Søby og Harald Fossum.
Viser til tidligere infoskriv og minner om vårens dugnad. Årets vårdugnad vil bli lørdag den 6. mai fra klokken 11.00. Det er bestilt containere for hageavfall som plasseres ut på…
Årets ordinære generalforsamling for huseierlaget, blir avholdt i festsalen på Eikeli barneskole, onsdag 26. april, kl. 19:00. Saker som medlemmene ønsker behandlet på generalforsamlingen, må meldes skriftlig til styret innen 15….
8. september 2016 arrangeres ekstraordinær generalforsamling, i forbindelse med krav om økning av tomtefesteavgiften fra Mallin Eiendom AS. Alle medlemmer av huseierlaget oppfordres til å møte.
Vi byr på pølser, cola og god stemning… På dugnad kan du …. … … Sjekk hva vi gjør på dugnad
Årets ordinære generalforsamling for huseierlaget, ble avholdt i festsalen på Eikeli barneskole, torsdag 21. april, kl. 19:00.